Civic

První generace (1973–1979)

Honda Civic první generace byla představena světu v červenci roku 1972

Přes svuj malý oběm 1.2L Vyvinula 50koní a dokazála ject až 146km/h

Znamenala pro Hondu v automobilismu velky krok vpřed a tímto vozem začala slávná éra Hondy Civic

 

Druhá generace (1980-1983)

Objevila se v roce 1979 . Měla větší rozměry než předchůdkyně. Byla vybavena pětistupňovou převodovkou

Třetí generace (1984–1987)

Vyráběla se od roku 1983. Byla již podobná moderním generacím. Získala ocenění turínských karosářů za design v roce 1987. Kromě 3- a 5-dveřového hatchbacku a sedanu existovalo sportovní kupé CRX

Čtvrtá generace (1988–1991)

Následnice z roku 1987 se dočkala jemnějších tvarů. Třídveřový model se objevil i s motorem se systémem VTEC

 

Pátá generace (1992–1995)

Je z roku 1991. Byla první která se oficiálně prodávala v Československu. Tvary vozu byly výrazně zaobleny. Model CRX pokračoval ve výrobě jako kabriolet

Šestá generace (1996–2000)

Výroba probíhala v letech 1995 až 2001. Čtyřdveřový sedan se stejně jako kombi vyráběl ve Velké Británii. Ve své kategorii nabízel jeden z nejprostornějších interiérů.

Sedmá generace (2001–2005)

Vyráběla se od roku 2000 . Kromě 3- a 5-dveřového hatchbacku se vyráběl sedan a kupé. Ze stejné platformy vycházela Honda Stream a Honda CR-V. V roce 2004 prošel vůz faceliftem

Osmá generace (2006-2011)

Osmá generace Hondy Civic se prodává od roku 2005. Pro Evropu je určený tří- a pětidveřový hatchback a sedan. Jedná se o vůz nižší střední třídy, který má poháněnou přední nápravu. Kromě běžných verzí je nabízen i třídveřový model Type R, automobil tzv. kategorie hot-hatch.

New Civic Type-R 2015

Od roku 2015 očekáváme představení noveho modelu Hondy.
Jedna se o nový Civic Type-R, Který by měl dostat přeplňovaný dvou litr označeni V-TEC Turbo a měl by přesahovat téměř 280koní.
Výrobce sám uvádí, že by se mělo jednat o  „spíše závodním autem pro veřejné silnice než rychlou verzí civilního auta”